tirsdag den 27. november 2012

vol #2: Vokseværk til vinylsamlingen 200/475


"Det skal ikke lyde pænt. Det skal lyde virkeligt. Og virkeligheden er beskidt". 

Prestige Paranoia Persona Vol. 2 (LP) (Vinyl 12")

 "180 grams vinyl udgave af "Prestige, Paranoia, Persona Vol. 2" er lavet i et strengt begrænset oplag, er håndnummererede (vores har nr. 200/475) og kommer i et deluxe gatefold cover!  Vol. 2 af Prestige Paranoia Persona griber endnu engang fat om fejringen af livet og den paranoia der ulmer under ridserne i lakken. Denne gang med størst fokus på det sidstnævnte. På Vol. 2 bliver der gjort status, skrevet testamente og ført nye bundærlige vers til 7. kapitel i selvbiografien. Og lige netop ærligheden er i højsædet på pladen, i både tekster og instrumentering".



Prestige Paranoia Persona – Limited SGMD Edtion (2 CD + 7" Vinyl (Album) L.O.C

"Denne 2 CD version af Prestige, Paranoia, Persona Vol. 1 + 2 + 7” Vinyl med et helt nyt eksklusivt track ”Strauss Kahn” og Spitzenklasse remix af ”Ode til Kvinde pt. 2” – begge numre udgives KUN til denne version! Derudover indholder boksen også en 108 siders billede og tekst bog. Bogen illustrerer L.O.C. gennem de sidste par år hvor fotograf Rasmus Weng Karlsen har fulgt Liam på scenen, i tourbussen, privat, på arbejde og sågar til Jesu grav i Jerusalem - Alt sammen bundet ind i en fornem bog, betrukket med stof og stemplet med SGMD præg".




...og, hvad kan jeg sige mere, at efter DJ Razzer og jeg var  til L.O.C. koncert i Tivoli - blev vi begge hooked, udover jeg glæder mig som en sindsyg til at sætte  skiverne på og give den fuld udblæsning - og DJ Razzer render med CD-erne - og sammen læser vi bogen - det bliver heftigt med gang og sang i den - vi er helt vores egne!

Mille

4 kommentarer:

Krearier sagde ...

God musik skaber glæde og samhørighed. :)
Min datter blev slæbt med til George Michael koncert, så til april slæber hun mig med til Justin Bieber koncert :D

Design À la Camara sagde ...

@Marianne: Cool, der er jo sket en hel del med ham lækkermåsen :-D Sådan, så kan mor lære det - det går jo begge veje - og man skal være åben for ungernes musiksmag.

Dog må jeg sige, at Justin Bieber hitter ikke hos DJ Razzer - tror han at ved at brækkes sig over tøserne i klassen som er ved at falde i svimer om teenageidolet.

HYG JER - og fortæl endelig om din oplevelse.

Krearier sagde ...

Ha ha - tror de færreste knægte er til Justin Bieber :D

Jeg synes han er sø', og ligner på mange punkter min helt egen George Michael, som jeg har været fan af siden 1982. Hi hi.

Opfølgning følger ..... ;-)

Design À la Camara sagde ...

@Marianne: Der rammer du spot on! Personligt er jeg ikke til JB - det bliver for candy floss med alt for lidt kant - men kan kun ha' respekt for at det er lykkedes ham at blive et navn - det sgu coolt gået. Come on - du kan ikke sammenligne GM med JB - så er der lidt mere knald - fucked up/fanden i vold i den gamle med et efterhånden blakket image - men han kan stadig fyre den max af.

Glæder til at høre om mor/datter touren - er sikker på at det bliver en oplevelse.