søndag den 8. april 2012

DIY Challenge: TÆNK UD AF BOKSEN (2)

Fra Betina med bloggen Hos Frøken Jensen  modtog lige jeg op til påske med posten  en udfordring:


TÆNK UD AF BOKSEN


www.designlacamara.blogspot.com
Idea & Design  ©  By Design Á la Camara


Pakken indeholdte: 
1. sæt regler, 2 x 2  knapper, 1 ps blandet fjer, 1. stk. karton, 2. stk. bånd og 2. stk. kugler

Reglerne er, at alle 5 materialeting skal indgå i én og  samme kreation. Og man må godt tilføre lidt selv - og kreationen behøver ikke at være tidskrævende. 

Brug fantasien - man har 10 dage til at løse udfordringen.




Jeg har brugt:
 Saks, lim & hæfteklammer, tegneredskaber - tilført 3. stk. piberensere, 2. stk. hatte, 1. stk. kandispind -2 stk. spisepinde og masser af fantasi

Alle tilsendte materialer er anvendt - der er en smule fjer og lidt karton i overskud.





Grundet påske er opgaven først blevet løst i dag
med dagens fantasifulde upcyclede makkerpar



Idea & Design  ©  By Design Á la Camara


Mine damer og herrer må jeg præsentere 
de super punkede akrobatiske skorstensfejere -
"Hr og fru Strit, det umage og uadskillige dukkeførerpar"



www.designlacamara.blogspot.com
Idea & Design  ©  By Design Á la Camara

Har du lyst til at være med - og lade legen leve videre?
Ballet er åbnet for 2 deltagere, som herefter vil modtage 5. stk. tænk-ud-af-boksen materialer og 1. sæt regler fra mig


Mille

7 kommentarer:

flet ogsjov sagde ...

Er ikke med for har jo lige lavet min "tænkeudafboksen" udfordring, men vil opfordre andre til at deltage, for det er herligt :) Vild med dit skønne skorstensfejende akrobatpar. De sætter da kulør på det "sorte" Skønt hvad folk får ud af tingene. Er der nogen som ikke når det her hos Mille mangler jeg også stadig en deltager (håber det er ok at nævne ?)

Design À la Camara sagde ...

@Flet og Sjov: Var lidt rundt omkring i min tankevirksomhed - men det endte altså op med dette umage par :-D

Hellere end gerne - gør ikke spor - jo flere vi kan få med jo bedre :-D

Anonym sagde ...

Jeg er da frisk på sådan en udfordring.

kontakt mig på moonlover1978@hotmail.com

Venligst,
Sanne

Design À la Camara sagde ...

@Sanne: Lyder godt - sender dig en mail - så kan du beslutte dig for om du vil være med hos Flet og Sjov eller her på bloggen - du bestemmer selv.

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne være med her på bloggen :)

Sanne

Anonym sagde ...

Super sjove små personer der kom ud af din boks, meget kreativt :o)

Design À la Camara sagde ...

@Sanne: OK - det er noteret - du melder lige tilbage på den mail jeg sender dig.

@Isa: Der sker ting og sager - når man pludselig skal løse en opgave :-D

@Betina: Hahaha - du er god til frivillig tvang - gas - det er jo blevet helt fjong, hvad der kom ud af de 5 materialer du sendte. Vi oplevede vejret på 3 forskellige måder - fra højt solskin, til regn for at køre hjem i snevejr - god mad og fuld service - dejligt.