torsdag den 27. februar 2014

Mit liv ville være fattigere foruden "olm"

Hvis nuancerne forsvinder, og vi altid er enten på bunden eller på toppen af en skala, hvis politik reduceres til et spørgsmål om rød blok og blå blok, hvis små begivenheder kaldes historiske, så bliver vi dummere og dummere, verdensbilledet forenkles i stedet for at uddybes og information bliver til infotainment. Virkeligheden indhenter myten nu. Sådan er det i politik. Der kommer altid et virkelighedstjek, og jævnligt er det koldt og kynisk



Vil I ikke nok hjælpe mig?

Vil I gennemlæse listen over de 25 mest truede danske ord - og så fremadrettet bestræbe jer på, at bruge dem flittigt?  Især vil jeg blive glad, hvis det i fællesskab kunne lykkes os, at redde "olm" fra listen. Jeg synes helt klart mit liv ville være fattigere foruden "olm"



Mille




Ingen kommentarer: