lørdag den 10. marts 2012

Working Woman - Place it


Danish Design © Real Homes By Design Á la Camara


En af de ting, der eksperimenteres med i øjeblikket er et nyt dansk patenteret vægophængssystem - det har været testet på 2 kunstværker i 2 mdr. nu - og er simpelthen uovertruffent  effektivt. Nu går turen videre til de andre.  Fremover betyder det, at der ikke skal efterrepareres/bores nye huller - men kunstværkerne konstant kan skiftes på kryds og tværs, få nyt vægophold og stadig være med til at gøre hjemmet levende på den fede måde.


Take the time to celebrate yourself and the special ladies in your life.

Mille

6 kommentarer:

Oline Art sagde ...

Det lyder sørme smart - min mand hader alle de huller vi får i væggen, fordi jeg konstant (efter hans mening) får nye ideer og derfor flytter rundt... Måske skulle jeg prøve dem af på et tidspunkt også.-)

Marianne sagde ...

Lyder spændende - det skal jeg lige have tjekket op på.

Prinsesse Suh sagde ...

Meget interessant, nu hvor jeg lige i øjeblikket er i gang med at få hængt 70 m galleriskinner op i mine udstillingslokaler, og planlægger at bore en kæmpe masonitplade op på væggen med en masse mindre billeder for netop at undgå alle de mange huller...

Design À la Camara sagde ...

@Dorthe: Det er super smart gennemtænkt system. Kan helt klart anbefales. Systemophæng fåes til både træ og alurammer - selv til skrå vægge er der systemophæng - billederne er nemme at flytte rundt med. Magnetsystem er utrolig stærkt.

@DIY...: Jeg er ovenud begejstret - tjek det endelig ud.

@Prinsesse Suh: Systemet fåes til flere modulophæng - også med skinnesystem - synes du bør tjekke det ud - og se om dette ikke lige svarer til netop dine behov. Jeg skal selv have en skinne, hvorpå flere billeder kan hænge i forlængelse af hinanden (side om side/over og under). Prisen er til at betale - og en investering værd.

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Det er da bare genialt, sådan nogen vil min mand også blive glad ved.
Han er træt af alle mine huller.
Der hvor vi boede før fik vi et chok, da vi tog det gamle tapet ned og opdagede alle de huller der var lavet, min mand mente det var et spørgsmål om tid, før væggene var faldet sammen.

Så de ville bringe glæde er jeg sikker på, inden det går galt igen.

Ha´en dejlig weekend

Knus Susi

Design À la Camara sagde ...

@Susi: ...perforerede vægge lyder interessant - lyder til at der er blevet møbleret godt og grundigt rundt i tidl. bolig. Der er intet andet for at introducere husbonden for dette system. Det er utroligt nemt at ha' med at gøre - og prisen er fornuftig.

Nye weekenden.