lørdag den 11. maj 2013

[Mors dag] buket - bare fordi...

Mors dag afholdes i Danmark den anden søndag i maj.
Mors dag kom til Danmark i 1929 med rigsdagsbetjent Christian Svenningsen.






Jeg har for første gang fået en mors dag buket af DJ Razzer. Han overraskede ved selv at gå til blomsterhandlen og komme hjem med en smuk dusk for egne lommepenge. "Her, den er til dig, mor, bare fordi ...."-  jeg fik den allerede i fredags - så kunne jeg have glæde af den.
Synes buketten er helt fantastisk og elsker "bare fordi..."

Hvad med jer - er I  også blevet overasket på den fede måde?


Mille


4 kommentarer:

flet ogsjov sagde ...

Dejlig dreng ham razzer. Jeg blev glædelig overrasket af datteren med et Londonkit til vores tur her i sommer, med skønne ting med hints til vores 2 tidligere ture. Vi er heldige vi mødre !!

Design À la Camara sagde ...

@Birgit: Sikken en skøn overraskelse - du er vist blevet helt bidt af London. Jep, altid dejlig med påskønnelse. Og når DJ Razzer har mig som forbillede, og hans begrundelse med fordi: "....Mor, du bliver ved med at revurdere dit syn på verden - du er så sej og givende" - så bliver man dybt rørt.

Så ja, vi er heldige begge to, dig og mig og vores vidunderlige børn.

GitteBlinkilde sagde ...

Super smuk - de kære børn kan overraske ind imellem :-) Og så smelter morens hjerte <3

Design À la Camara sagde ...

@Gitte: Jep, helt og holdent.Total nice - og den holder stadig - har kun pillet noget af bladpynten væk.