torsdag den 8. maj 2014

Tillykke DJ Razzer med i morgen

Den 9. maj er udnævnt til ”Europadag”. Det var den 9. maj 1950, at den daværende franske udenrigsminister og en af grundlæggerne af Unionen, Robert Schuman, holdt sin historiske tale i Paris, og som blev starten til det Europæiske Kul- og Stålfællesskab, der gennem årene har udviklet sig til den Europæiske Union, som vi kender i dag. 

Men det er ikke den vi fejrer - det er tværtimod DJ RAZZER


Og pakkerne har været klar i lang tid, og DJ Razzer stiller altid tusindvis af spørgsmål, når jeg er dybt begravet i noget:

DJ Razzer: Hey Mutter Fit, de der orange pakker.... - er de til mig på min fødselsdag
Mor: Mmmm

DJ Razzer: .....må jeg åbne dem allesammen, når jeg står op?
Mor: Mmmm, ja ja
DJ Razzer: Mor, er du helt væk?
Mor: Ja

(Højt latterbrøl - samtalerne her i hytten har deres eget liv)



Og her er så fødselsdagsbarnet - den glade riskoger - som fylder 15 år d. 9. maj


Og måske, kommer der lidt flere billeder fra selve dagen i morgen

Mille


Ingen kommentarer: