tirsdag den 7. august 2012

Formland 2012




Vi mangler lige at få de allersidste detaljer, til at falde på plads med betalingsmoduler på hjemmesiden og et par andre småting/justeringer - hjemmesiden er ÅBEN nu. Facebooksiden er oppe at stå, billeder kommer på stille og roligt - men du kan tilmelde dig FB-siden via bloggen.

Lige om snart drager vi afsted mod Formland med en tætpakket aftalekalender. Formland er et kæmpe oplevelsesunivers med branchens seneste produktnyheder og tendenser for den kommende sæson. 

Formland Autumm 2012 - vi ses!



Ferie er det ikke blevet til i år - men det kommer nok på et tidpkt. DJ Razzer nyder den sidste uge med at gå på tegneserieværksted - og om en uge starter skolen
Har en del strømpebestillinger, så mon ikke, mens vi er afsted, jeg får lidt tid til at nørkle, smække stængerne op og bare nyde det.


Mille

2 kommentarer:

Gitte sagde ...

Glæder mig til at se billeder fra messen ;-) En skøn søndag til jer..knus

Design À la Camara sagde ...

@Gitte: Tak for hilsen. Jeg må desværre indrømme at jeg ikke har haft meget tid til at rende rundt og fotografere alle stande - da min aftalekalender har været fuldt booket fra morgen til aften - men de nye spændende leverandører, som der er indgået aftaler med - kommer der små sneak peeks fra. Husk at melde jer til nyhedsbrevet på hjemmesiden, www.houseofbk.com - det kan betales sig at gøre det nu - for der kommer til at ske noget voldsomt spændende for de som er tilmeldt.