onsdag den 2. november 2011

Creative Trade Fair in Fredericia (Funen) 2011 - Bloggers corner 3120

Dansk/Danish/Dänisch
På standen bloggers Corner er der fuld aktivitet. Det summer og syder, da vi ankommer. Og længe varer det ikke før jeg er i fuldt gang med at hjælpe Tina Dalbøge og Karen Klarbæk. Der deles flyers/postkort ud, ideer vises og bøger sælges til alle interesserede. Og der er stor efterspørgsel på dagens messetilbud: Førstehjælp til Fantasien og rift om Karens hæklerier.

Engelsk/English/Englisch
Bloggers Corner 3120 established by Tina Dalbøge / Karen Klarbæk. The corner was extremely well visited by guests and Danish bloggers

Tysk/German/Deutsch
Bloggers Ecke 3120 war wie ein Hexenkessel, es war echt heiss, und sehr gut besucht bei vielen Gästen und dem Netzwerk von Dänischen Blogger.




© By Design Á la Camara

 Tina Dalbøge signerer bøger i et væk/
Tina signs book all day long
Die ganze Zeit war Tina sehr beschäftigt mit Ihren Bücher signieren



 Tinas kreative udstillingshjørne/Tina's creative corner/Tinas kreative Ecke.


 

Toiletrullefigur, dagens messetilbud og Tinas upcycklede broderipuder
Upcyckled figure made out of toilet roll, the special Trade Fair offer and handmade cuchions made out of old pieces of embroideries.
Figurkollier aus neutralen Rollen gemacht, Trade Fair Angebot und handgemachte Patchworkkissen aus alten  Stickereien


Danmarks ukronede hækledronning, Karen Klarbæk og hendes mangfoldighed af små nemme gør det selv hæklerier.
Denmarks uncrowned crochet Queen, Karen Klarbæk and her diversity of small and easy do-it-yourself crocheties.
Dänemarks ungekrönte häkeln Königin, Karen Klarbæk und ihr Vielfaches von Häkeln


Part  #1 - Video
Part  #2 - On the road
Part # 4 - New Nordic

Mille
https://www.facebook.com/DesignlaCamara

5 kommentarer:

Tina Dalbøge sagde ...

Så fine stemningsbilleder. Må jeg bruge den en dag hvis jeg henviser til dig? 1000 tak fordi du har taget dem. Jeg kom i tanke om at jeg skulle tage billeder så jeg var ved at flå det hele ned søndag aften. Og nu håber jeg at kommentaren går igennem :) kh Tina

Canika sagde ...

Hvor ser det spændende ud.. Jeg ærger mig også gevaldigt over at jeg ikke havde tid til at tage en tur il Fredericia sidste weekend... Men med dine billeder kan man jo fornæmme stemningen :-))

Design À la Camara sagde ...

@Tina: Tak - lyder til at der var drøn på med nedpaknngen til sidst. Lad os tales ved, hvilke du ønsker at benytte - alt er muligt.


@Canika: Det var en laaaaaaang dag, for vores vedkommende. Nu er min lykke gjort, det er jeg glad for at høre at du kan fornemme stemningen.

Tina Dalbøge sagde ...

Hej Mille. Hvis jeg bare må snuppe dem på din side - og linker til din historie så vil jeg være glad og taknemlig ;) kh Tina

Design À la Camara sagde ...

@Tina: Det er da bare en aftale - du låner fra siden - god fornøjelse.