torsdag den 21. november 2013

Hip Hip Hurra

DJ Razzer har været i sving, og pakket ind efter kunstens regler. Og hvad der gemmer sig i pakkerne, bliver der først løftet sløret for senere i dag - men spændende ser de ud og glæder mig til at læse hans kort.



Nr 6 har der altid stået på ryggen af mine spilletrøjer - at det så også skulle blive mit heldige lod til blogtræffet,   i lørdags i Tokkerup hos LLL & Co med en før-fødselsdagsgave er da lige til at juble over. Tak for en dejlig dag alle sammen - og de skønne hilsner der er indløbet - Mit heldige lod nr. 6 udløste tørklædet i sort/hvid med spændende læderkant er fra Maya


Man er vel en Classic 1962 - og gaveposerne vil du snart kunne købe i vores shop - så der er ikke andet for at holde øje - er hjemtaget i et yderst begrænset parti - din garanti for at få fingrene i noget unikt.


En anden før-fødselsdagsgave som jeg har taget hul på er: Strikkeglæde med first cut garn: Store cones af Morbær silke 60/1, Højlandslammeuld: Grøn af misundelse, Dahlia og Blå Blomst. Silke og uld: Kaffefløde og Pæreskal

Men den største glæde kommer af at dele de allerbedste glæder med andre.

Mille

Ingen kommentarer: