lørdag den 7. december 2013

Domus Felix: Lyslygter og overaskelser - Vol #2

Der er noget dejligt ved at andre har tænkt over, hvad man vil blive glad for. Jeg fik også helt kriller i maven da jeg opdagede, at der var sneget sig noget ekstra i indkøbsposerne.  


Tusind, tusind tak for de søde ord, og den elegante halskæde og amuletten.
Ved ikke, hvad jeg skal sige, udover jeg er dybt bevæget over omtanken. 


Mens der blev shoppet i de andre boder, passede Lisbet på vores indkøb - 
 og min bog nåede også at blive signeret - super nice. 


Til dato har Lisbet  udgivet to bøger, og en tredie er på vej


Og her er så, de tre vidundere - håndlavede papirlanterner med glasindsatser, som der er investeret i til den hjemlige hygge. Træet i baggrunden er unika og lavet af 2 meget unge piger


Er der noget, der frister dig, og som du kunne tænke dig af originale og håndlavede sager under juletræet - så er der ikke andet for end at suse forbi LLL & Co, her finder du links til hendes shop og FB-side

Juleideer 2013 - støt mindre virksomheder og de små selvstændige


Mille

3 kommentarer:

Lisbet / *LLL og Co.* sagde ...

1000 tak for besøget, Mille.

Det var rigtig hyggeligt, at I kiggede forbi alle tre. Og jeg er helt sikker på, der var mange standholdere, der var glade for jeres positive energi og tilgang til de hjemmelavede produkter.

NU(!) kan jeg bedre forstå, hvorfor en af jeres poser var så tung: Betonklods på træet. Det er i øvrigt rigtig fint, og en super god idé!

Om perlen på halskæden skulle være sort, var jeg desværre ikke helt klar over, men det er der i så fald råd for. ;-)

Glædelig 8. december - og god 2. søndag i Advent til jer.

*KNUS* fra Lisbet

Gitte sagde ...

Hvor er det nogle lækre ting I har købt hos Lisbet. Det er nemlig bare Lisbet, at skrive så søde ord, men det er du jo også god til...god eftermiddag til jer..knus

Design À la Camara sagde ...

Lisbet: ... vi hyggede os gevaldigt- og tak for den ekstra gave som fulgte med - det var en yderst sød gestus - højt værdsat. Jeps, juletræet er skønt, og gangbar mange år frem - lige som det skal være

PS: tillykke med dagen i dag.

Gitte: Takker af hjertet. De er megasøde lanternerne - så søde at en god veninde er rendt afsted med den pink :-D